Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2014. dec. 22.

Grumman F4F Wildcat - Horizon Hobby 38.4"


Grumman F4F Wildcat avioni bili su vrlo poznati u II svetskom ratu. O njima dosta podataka možete naći na Wikipedija - F4F Wildcat
U radionicu mi je "uleteo" jedan baš ovakav model. Proizvođač je Horizon Hobby INC. - Parkzone



Ovaj primerak sasvim slučajno stigao do radionice, ja ću ga sastaviti, napravimo jedan snimak i ide na prodaju. Na brzinu sam ga pregledao, i mogu da kažem, da se radi o vrlo dobrom modelu. 


Proizveden je od EPO pene, što ima i prednosti i mane. Ako ne znate da letite, lako možete da ga oštetite, ali posle lako može da se sanira oštećenje. Za transport i za skladištenje je idealno jer nije prevelik


Model poleće iz ruke i sleće na trup, jer nema točkove, samo male klizače


Točkovi su napravljeni, ali ugrađeni su u uvlačenom položaju. Postoji opcija za ugrađnju retrakta, pa da uvlači točkove. U tom slučaju dobije dodatnu težinu, što u ovom slučaju nije dobrodošao


Kapotaž je lepo izrađen, na trupu su izrađena dosta detalja



Model ima i svog pilota, a kabina se fiksira pomoću jakog magneta


Mesta za servoe repnih površina se nalaze ispod kabine, za elerone su u krilima, dok se krila sastavljaju pomoću bajoneta i fiksiraju se pomoću dva šrafa



Repne površine deluju sasvim oK, videću kako se ponašaju kad ugradim servoe



Odavno smo ukoračili u sezonu 2015., ali tek sad je došao momenat da kompletiram model...


U prvom koraku, skinuo sam kabinu, kapotaž i krila




Kod držača motora morao sam da napravim jedan dodatak


Nikako ne može da se našrafi motor na postojeći držač





Nakon sastavljanja i nameštanja na trup... 



...namontirao sam kapotaž, da vidim koliko viri osovina


Ovako bi bilo jako knap, tako da, morao sam da ubacim još 4 podloške, ovako je već bolje


U krila, i u trup sam ugradio servoe od 9g., što su sasvim dovoljni za ovu vrstu modela



Nakon nameštanja servo hodova sve sam lepo upakovao u trup


Unutar trupa ima sasvim dovoljno mesta da se smeste ESC i prijemnik



Nakon provere jačine motora, namestio sam težište i izmerio sam model. 



Što se tiče jačine motora, ona je na granici, znači model neće biti jako brz. Težina od 770g. nije loša, pogotovo ako uzmemo u obzir da umesto baterije 3S 1000mAh, stavio sam 3S 1800mAh ali čak i ovako sam morao staviti malo olova unutar kapotaža da bih dobio CG na mestu označenom po uputstvu


Dana 21.06.2015. išli smo do Čeneja, pa sam odneo i ovaj model, da vidim kako se ponaša u vazduhu. Radovan ga je prvi put bacio iz ruke, da bih ja mogao da odreagujem ako krene model gde ne treba


Iako sam sve namestio kako treba, i ovaj put sam imao malo straha u sebi prilikom prvih krugova sa njim.


Pozitivno sam se iznenadio kako ovaj model leti. Kako sam i mislio, motor je na granici, ali može lepo da nosi model. Inače kako se vidi i na snimku, model se baca iz ruke, a sleće na stomak dakle ne zahteva poseban teren, dovoljno je par metara trave a da ga bezbedno sletite. Ovaj put sam ispraznio samo jednu bateriju.



Model je prodat početkom sezone 2017. 
Služio je u floti 2014-2017.

========================================


You Tube video:



============================================================


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése