Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2014. dec. 24.

Cheerson CX-10 Nano Quadcopter


Kako u naslovu piše, u ovoj temi ću da pišem o malom quadcopteru, Cheerson CX-10. 
Ujutru na putu ka poslu stiže mi SMS poruka da mi je stigla pošiljka. Nakon isporuke nestrpljivo sam čekao da stignem kući i da vidim o čemu se radi



Sa adresnice sam znao da je pošiljka od kolege Vladimira, iz RC Srbija, ali iznenadio sam se predmetu koji je bio u sunđeru...



U poređenu sa micro servom, ovaj Nano Quadcopter nema baš impozantne dimenzije, naravno, u pozitivnim smislu


Osim quad-a i daljinskog upravljača koji radi na 2.4GHz, dobijaju se 4 kom. rezervnih elisa i kabel za punjenje letelice. 


Quad koristi integrisanu LiPo bateriju, a daljinski 2 kom. LR03, od 1.5V. 


Nakon pregleda uputstva sledelo je i proba, trimovanje quad-a



Prvi utisci su više nego odlični, radi se o pravom zabavnom multirotoru



Video prezentacija:


Svaki dan ga letim po dnevnoj sobi, pa nekada se desi da proletim preblizu biljkama



Za nešto malo više od godinu dana korišćenja ove letelice, promenjeno je par elisa, ali sad se pokvario i jedan motor. Posle 73 letenja nije ni čudo, pogotovo što šta nije preživeo za ovih godinu dana letenja... 

Prvo sam skinuo elise...


... sa donje strane ima 4 šrafova, koji drže poklopce i štampanu ploču letelice


Motori nisu posebno fiksirani...


...znači, samo sam odlemio kontakte pokvarenog motora, i zalemio sam žice novog motora



Vratio sam sve na mesto i sledelo je kontrola rada motora, a posle i test let letelice... 

Ukoračili smo u sezonu 2017. U međuvremenu, mališan je dosta leteo, ali u zadnje vreme primetio sam da iako promenem elise, on poprilično vuče prema napred. Ako sam istrimovao, onda je lepo lebdeo, ali jako sporo se vraćao prema nazad...

Pitao sam kolegu, Vladimira da li ima drugi koji ima neki drugi kvar, ali on mi rekao da mju ovog vratim nazad na rashod, pa će mi on poslati nešto novije

Pre pakovanja još po koja fotka




Kod mene je služio u floti 2014. - 2017. 

=====================================================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése