Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2014. jan. 16.

Sezona 2014


2014.01.16. - Tiski kej


Na Tiskom keju, otvorio sam sezonu. Ovo otvaranje letne sezone mi je od velikog značaja, jer sam napravio prvi let za Hexacopterom DJI F550


Moram da napomenem, pre pet godina (+ dva meseca) na istom mestu sam poleteo model Red-Crowned Crane, koji se srušio posle par sekundi leta...
Malu obuku mi je održao kolega Vladimir, vlasnik RC Srbija. Što se tiče same obuke, tu se radilo više o korišćenju raznih mogućnosti letelice, šta raditi ako nešto krene što ne valja, i testirali smo Fail Safe mod


No, let sa hexom mi nije bilo neobično, ako se sećate, leteo sam ga i u Kraljevu. A onda sam i odlučio da hoću jednu takvu letelicu....


Kad smo se vratili u radionicu, zvanično sam Vladimiru isporučio model EAGLE 2


Za fotografije i video je bila zadužena ćerkica
____________________________________________________________

2014.01.18. - Ada

Ćerkica i ja smo se uputili ka Adi, radi druženja i letenja sa kolegom Rolfom. Nasprem godišnjeg doba, vreme je bilo izvanredno. Od letelica nosio sam hexu i Swift 2, a Rolf je leteo tricopter, i quadcopter...


Baš sam se naleteo 



Za fenomenalne fotke svaka pohvala ćerkici!!!
I jedan video za kraj:


______________________________________________________________

2014.01.19. - Tiski kej

U nedelju prepodne smo izašli do Tiskog keja. Vreme je bilo baš oblačno i prilično vetrovito. Hteo sam da vidim kako hexa leti u tim vremenskim uslovima. 



Prijatno sam se iznanadio kako stabiilnošću, tako nikakvom iznenadnom reakciji letelice na jake udare vetra

_______________________________________________________________

2014.01.22. - Radionica

Kolega Laslo je kupio kameru Go Pro Hero 3 Silver+, koju smo kasnije koristili na hexi. Okupili smo se radi pregleda kamere.

______________________________________________________________

2014.02.10. - Forum

Od danas, naš logo je postavljen i na domaći RC forum RCFLY4UM




_______________________________________________________________

2014.02.14.

Pošto je ćerkica napunila deset godina, i rešila je da se bavi i modelarstvom, za rođendan je dobila svoj prvi polusastavljen model. Radi se o Cessna 152

_______________________________________________________________

2014.02.16. - Tiski kej / Goranski park

Iskoristili smo lepo vreme, da vidimo šta i kako možemo da snimimo sa Hexom... Za početak, izvol'te par fotki:





Laslo Rac je vlasnik PHOTO & VIDEO STUDIO KING i zajedno ćemo raditi snimke. Evo par reči i od njega:


"Najzad smo skinuli plašt sa našeg najnovijeg ljubimca...

Hexacopter, snimanje iz vazduha

Ove godine smo već postigli da pravimo snimke i iz vazduha. Odavno smo razmišljali o ovoj temi i sad je stigao pravi trenutak da to ostvarimo. Sa ovim želimo da budemo još kvalitetniji, kreativniji. Snimanje iz vazduha nam otvara razne nove mogućnosti za različite teme. Da li to bilo venčanje, promo video, video spot... Od sada možemo snimiti neobične, interesantne kadrove. Osim snimaka iz vazduha, hexu možemo koristiti i u zatvorenom prostoru.
Naš pilot, naš partner, Gabor Lastovič, poznat kao vodja tima RC TEAM FLYING BANDITS, je mnogo truda uložio da sa kvalitetnom letelicom obezbedi filmske kadrove."

Jedva čekam da počnemo za ozbiljnim snimanjima  
_______________________________________________________________

2014.02.22. - Snimanje / Knott Autoflex YUG

Počelo je prvo ozbiljnije snimanje.

______________________________________________________________

2014.02.23. - Radionica

U radnoj poseti mi bili Dejan i Andraš. Razlog posete je bilo nameštanje dva modela, P-51 Mustang-a, F-14 Tomcat-a i dogovora oko jednog modela Se-5a



Na kraju dana, kolegi Dejanu sam poklonio delimično odrađen Super Bandit, uz obavezu da tokom sezone kompletira model

_______________________________________________________________

2014.03.14. - Snimanje / Tiski kej, centar, park

Par kadrova sa Tiskog keja, iz centra Bečeja, i parka...




Detalje možete da pogledate, pročitate u temi Multirotor u akciji
_______________________________________________________________

2014.03.29. Snimanje / Alpinisti

Druženje sa alpinistima u centru grada, i cvetna pijaca



______________________________________________________________

2014.04.13. - Snimanje / Motocross B.Topola


Čast nam je bilo leteti tokom moto cross trke i praviti kadrove iz ptičje perspektive


Izveštaj i još slika imate ovde
____________________________________________________________________________

2014.04.19. - Novi poslovni partner

Tokom prošle godine smo se dogovarali o poslovnoj saradnji sa vlasnikom prodavnice auto i motor delova AUTO FLASH, Čabom Rakoš. Danas je taj dogovor realizovan.


Dobili smo akumulator da bi mogli puniti naše LiPo baterije kad smo na terenu.
_____________________________________________________________________________

2014.04.23. - Jeep & Vrele Gume - 9. off road

Dana 23.04.2014. Laslo Rac (KING video production) i ja, uputili smo se ka Fruškoj Gori. Imali smo čast da prisustvujemo na JEEP & VRELE GUME - 9. OFF ROAD-u. Osim vožnje na ekstremnim šumskim putevima, pod prisustvom se podrazumeva i snimanje, fotografisanje



Detaljan izveštaj pročitaje u ovoj temi

______________________________________________________________________

2014.04.26. - Snimanje

Uputili smo se do Ečke, da napravimo par snimaka iz vazduha. Imao sam prilike leteti hexu pomoću video linka, za šta se zahvaljujem kolegi, Bojanu. Kaštel Ečka je prelepo mesto..


______________________________________________________________

2014.04.29. - Pripreme za obuku RC pilota

Krajem prošle sezone, kolega Vladimir, vlasnik RC Srbija, poslao nam je kabel za povezivanje daljinskih, da bi bili u mogućnosti da počnemo obuku novajlija u RC priči. Juče sam našao vremena da namestim kako daljinske, tako i model Sky Hero

______________________________________________________________

2014.05.10. - Fly4Fun Palić 

Prošle sezone, na jesen je bio održan Fly4Fun, ali zbog lošeg vremena nismo bili... Ove sezone, Subotičani su prebacili RC okupljanje na proleće. Iako je po prognozi najavljen jak vetar, nas troje Bandita, Karolj Božović "RedbeardedK", Tamaš Kovač "T-boy" i ja iz Bečeja, uputili smo se ka Paliću, sportskom aerodromu "Cronos". Na žalost, prognoza nije bila pogrešna, vetar je poprilično duvao. Od modela nosio sam hexu i JaK55



Kako obično bude, opet je bilo šta da se vidi, ali i ponude polovnih modela





U početku sam leteo samo hexu...



pridružio mi se i Dr. "Zuba" iz Beograda, sa quadcopterom


... ali pošto sam video da Adam, Dejan, Dragan, Nikola i još par njih lete i avione...




... i ja sam pokupio ne malo hrabrosti i posle 6 meseci pauze u letenju aviona poleteo sam JaK-a. Boga mi, nije mi bilo sve jedno. Na 60% gasa, model je skoro pa stajao u vazduhu. Na sreću, vetar je duvao sa severa i severo-zapada, što je i pravac piste, ali udari vetra su bili baš, baš jaki. Posle šest minuta letenja, krenuo sam na sletanje. Iz drugog pokušaja, iskoristivši momenat kad se oslabio vetar, sleteo sam model



Laslo "Tibeteagle", Nenad i Davor su leteli "combat"


Osim modelara, bilo je i dosta posetilaca



Kao i uvek, organizatori , članovi Vazduhoplovnog modelarskog kluba iz Subotice, su dali sve od sebe da i ovo okupljanje bude na nivou. Uz odličnu muziku i još bolji gulaš, pa letenja i priče sa starim i novim kolegama modelarima, dan je brzo prošao. Pred kraj jedna zajednička fotka a zatim pravac kući


Par kadrova iz ptičje perspektive:




______________________________________________________________

2014.05.18. - Snimanje spota za V&L - Čenej

Snimanje spota na Čenejskom aerodromu...


______________________________________________________________

2014.05.23. - Vrele Gume / Toyota Verso test 

Opet je došlo do saradnje između ekipe Vrele Gume i Flyvideo-a. Ovaj put imali smo čast da budemo prisutni na testiranju auta Toyota Verso, u okolini dvorca Fantast, 15km od Bečeja



Kratak izveštaj pročitajte ovde... 
_______________________________________________________________

2014.05.25. - Negde u Bečejskom ataru...

Konačno, kockice su se uklopile i našao sam slobodnog vremena da izađem na teren, i da se naletim. I vremenski uslovi su bili više nego odlični... Od članova, kolega Tamaš, moj sin, i ja. Od modela Sky Hero i JaK-55SP


Već davno sam razmišljao da izađem i proverim ovaj asfaltni put. Površina je vrlo dobra, širina nije baš, ali bolje išta nego ništa. 
Nakon par poletanja i sletanja...


... sledelo je obuka sina i kolege. Vežbati na simulatoru je jedna stvar, ali sve to probati na RC modelu je druga stvar. Preko kabla samo povezao daljinske, ja sam poleteo model, oni su peglali nebo, ako su napravili pogrešan potez, samo sam preuzeo upravljanje, a na kraju ja sam sleteo model



Model Sky Hero je vrlo zahvalan za učenje jer nije živahan i prašta greške pilota početnika


Ova zadnja fotka priča za sebe, Tamaš je bio zadovoljan sa sobom, a i ja sam mu dao pohvale

_______________________________________________________________

2014.05.31. - Snimanje spota za SZ&I / Temerin-Vindulo

Na snimanju spota u Temerinu i u Vinariji Vindulo





_______________________________________________________

2014.06.07. - Negde u Bečejskom ataru...

Opet sam našao slobodno popodne, malo da opustim mozak, ali da pored toga da nastavimo sa obukom. Ovaj put, učenički daljinski je koristila ćerkica


Model Sky Hero je opet leteo kako se i očekuje od njega...


... a ćerkica je poslušna i lepo, brzo odreaguje, koriguje kad joj kažem nešto


Nakon obuke sledelo je "re-maiden flight" za popravljenog SU-31


 

Minimalno dotrimovanje i model odlično je leteo... 


Kao i uvek, i ovaj put sam imao fotografa, snimatelja. Sin, pa ćerkica kad već nije letela, pravili su fotke, snimak


A za kraj dana sam ostavio model YAK55SP. Za njega, svaki komentar je suvišan


Još jedna, po meni odlična fotka, kojeg je pravila ćerkica

_______________________________________________________________

2014.06.09. - Snimanje spota za B&SZ / Tiski kej - Bečej

Na ovom lepom, letnjem, vrelom danu prošetali smo mladence radi snimanja spota. Lokacije su bile Tiski kej, centar Bečeja i atar




______________________________________________________________

2014.06.15. - Vrele Gume test - JAGUAR XF / Vila Majur - Kelebija

Opet jedna saradnja sa ekipom Vrele Gume...
Ovaj put testiranje auta Jaguar XF na lokaciji Vile Majur, kod Kelebije




Još jedno uspešno sprovedeno snimanje i odlično druženje sa ekipom Vrele Gume. Pohvala za fotke i ovaj put ide ćerkici
______________________________________________________________

2014.07.16. - Rasađivanje / Bečejski atar

Palántázás / Rasađivanje - gazdinstvo NAĐ gazdaság (klik na obojeni tekst)

_______________________________________________________________

2014.07.17. - Vrele Gume test - KIA SPORTAGE / Arača - Novi Bečej

Na prelepoj lokaciji Arača, u blizini Novog Bečeja, testiran je auto KIA SPORTAGE



Posle snimanja iz vazduha, imao sam prilike da ga vozim. Sa CRDi motorom, u kombinaciji sa automatskim menjačem, KIA odlično ide.

Osim SUV-a KIA, na testu se našao i MAZDA 3


______________________________________________________________

2014.07.21. - Snimanje spota za E&SZ / Dvorac Fantast - Bečej

Mladenci su ovaj put prošetali na prelepoj lokaciji Dvorca Fantast




______________________________________________________________

2014.07.29. - Radionica / Snimanje za Vrele Gume

U radnoj posti nam bio Miroslav iz Vrele Gume. Napravili smo par kadrova u radionici, kasnije smo trebali da idemo i na sportski aerodrom Čenej.  Na kraju od priloga nije bilo ništa



______________________________________________________________

2014.08.02. - Snimanje spota za E&Z / Bečej

Snimanje spota za mladence pored restorana Don Quijote u Bečeju..
.


Svadba je bila održana u Belom šator-u



_______________________________________________________________

2014.08.09. - Snimanje spota za O&I / Itebej - Zrenjanin

Imali smo prilike da odemo i do Itebeja gde smo isto snimili spot za mladence, O & I


Ovaj put, snimak smo radili sa fotografom Zoranom i kamermanom Acom. Posle venčanja u Itebeju, snimanje smo nastavili u bašti zgrade Opštine Zrenjanin


______________________________________________________________________

2014.08.16-17. - Snimanje spota za mladence A&Zs / Bečej - Arača

Snimanje spota za mladence u Goranskom parku, kod katoličke crkve u Donjem gradu...



... na Novo Milševačkom putu, i kod ruševine Arača



______________________________________________________________

2014.08.23-25. - Snimanje spota za mladence D&Cs / Bečej - Segedin

Posle snimanja svadbe u subotu, ostatak materijala smo snimili u prelepom Gradu Segedin, u Mađarskoj




______________________________________________________________

2014.08.27.-28. - Radionica

Konačno, posle dve godine prodaje, prodao, tačnije zamenio sam jedrilicu Riva modell Tango F5J za model Kyosho Calmato Sports 1400ep

______________________________________________________________

2014.08.30. - Snimanje spota za mladence G&V / Segedin



______________________________________________________________

2014.08.30.- 31. - Obuka sa hexacopter-om

Kolega Laslo se oprobao u letenju multirotora



Mogu vam reći Laslo je sve sigurniji u sebe, ja već vidim, biće i od njega RC pilot



______________________________________________________

2014.08.31. - Čenej

Par nas se okupio na Čenejskom aerodromu...
Već dosta dugo sam čekao dan da budem slobodan a i da vreme bude lepo. Iako je danas duvao vetar, posle par telefonskih poziva od strane Novosadskih modelara, Tamaš i ja smo krenuli ka Čeneju



Kad smo stigli, samo su paraglajderisti leteli u vazdušnom prostoru aerodroma


Dok smo sastavljali modele, stigao je i čika Dule, Julije i njegova lepša polovina...


... zatim nam se pridružio Bata, Bojan i Golub...


Čika Dule je izneo elektro jedrilicu Jantar sa 5m rasponom krila...


... Golub je doneo Easy Glider-a i mog bivšeg CAP 580 kojeg je uspešno poleteo...




...a sam nosio Extru 260, YAK 55, i da isprobam Calmato koji je ovih dana preleteo u moj hangar. O prvom letu Calmato-a u mojim rukama, pročitajte u temi Kyosho Calmato Sports 1400 ep


Imali smo i posetioce, čak su nas iznenadili i kolege iz našeg video tima iz Bečeja.


Laslo, vlasnik firme VIDEO & FOTO STUDIO KING, ali ni Arpad nikad, nigde ne idu bez fotoaparata, kamere pa su na brzinu dok su nas gledali, napravili par fotki. Iako znam, da obojica prave fenomenalne fokte, na kraju dana kad sam video kakve su i sad napravili, ostao sam bez daha. Te fotografije možete pogledati u temi RC Theme & Art
Kako to obično biva, neko je stalno leteo, nekad sam, nekad više nas odjednom. Mislim da možemo zaključiti još jedno odlično druženje,  letenje na aerodromu Čenej... 
_______________________________________________________________

2014.09.06. - Radionica

U radnoj poseti je bio Andraš iz Debeljače. Poneo je model Su-29 da ga pregledam i da vidimo šta još treba da se koriguje i da se uradi na modelu


Ima još šta da se radi na modelu, ali šta je tu je, svaki početak je težak, tako to ide i u modelarstvu
______________________________________________________________

2014.09.07. - Pregled / "maiden flight" / obuka - Quad Phantom II

Meni je pripao čast da prekontrolišem i poletim quadcopter Phantom II




Nakon par krugova, sledelo je obuka za vlasnike quadcoptera.

Ako smo već bili na terenu, a moj hexacopter bio u autu, trening je nastavio kolega Laslo.


Ćerkica je imala prvi let sa DJI F-550. Prvi minuti uz malo asistencije, a kasnije već sama je letela letelicu 



______________________________________________________________

2014.09.13-14 - Snimanje spota za mladence N&A - Bečej

U subotu simanje venčanja i svadbe...


_______________________________________________________________

2014.09.28. - Čenej

Lep nedeljni dan, kolega Tamaš i ja se uputili ka Čeneju... Znali smo da se tog dana održava izložba pasa, ali do popodne oni već obično raziđu


Kad smo stigli, Julije je već peglao nebo sa Twin Star-om, a kasnije sa Fournier-om. Na drugom kraju piste leteli su i paraglajderisti...


 ... par puta je poletela i sletela i Cessna


U međuvremenu nam se pridružili Karolj i Marcel


Ja sam poneo DJI F-550 da probam kako se ponaša sa novim nogarama.


Poneo saam i Extra 260, sa kojim sam ispraznio samo dva rezervoara goriva. Kad sam ga leteo drugi put, vežbao sam IMAC program. Izgleda da sam malo preterao, i kad sam krenuo na sletanje, model ostaje bez goriva, i ugasi se. Imao sam vremena da ga okrenem prema vetru, ali sam ga sleteo dosta daleko od sebe. Naravno, pri sletanju nije imao dovoljnu brzinu, pa je sletanje bilo malo žešći, čak se model i prevrnuo zbog previsoke i guste trave


To sam video da je pala jedna "papuča", ali nisam znao šta se desilo sa kapotažom, kabinom... Na sreću, kad smo okrenuli model, vidimo da je propukla elisa i stajni trap. Razlog prinudnog sletanja, moja greška. Nisam trebao sačekati da zapišti štoperica ako sam malo više forsirao model. Kako to obično bude, svaka lekcija se plaća, ovaj put sam imao ogromnu sreću da nisam napravio veću štetu na modelu.

Ovaj put, za fotke je bio zadužen kolega Tamaš


Na žalost, posle 18h već ne može da se leti pa smo krenuli ka Bečeju.

______________________________________________________________

2014.09.29. - Radionica

Model SU-31 je preleteo u Ištvanovu flotu


On će ga sigurno više leteti nego ja. Šta sam dobio u zamenu? Za to treba da sačekamo po koju nedelju, ali pisaću i o tome, to je sigurno.  
_______________________________________________________________

2014.10.12. - Čenej

Uh, kakav dan, kakvo druženje  


Julije sa lepšom polovinom, Bata, Karolj i Marcel, Bogdan iz Novog Sada, pa Coka i Marko iz Beograda, Dejan iz Odžaka.



Iz Mitrovice, Deda Sava i Miloš, Srdjan, Zoran, Radovan, iz Bečeja Ištvan, Karolj, Tamaš, kolega iz video tima Žolt sa lepšom polovinom, i ja


Iz svoje flote izneo sam Extra 260 i JaK 55


Čak sam imao prilike da napravim "maiden flight" na Micro quad-u


Boga mi, nije bilo momenta a da ne leti poneki model. Da ne dužim sa tekstom, evo šta je kolega modelar, Bata Stepanović napisao na RCfly4um-u:

"Nakupio se popriličan broj javljanja sa novosadskog Čeneja gde nas nekoličina usamljenih modelara jadikuje kako smo sami i kako je aerodrom uglavnom pust.  A juče, ma praznik. Desetak automobila, Sr.Mitrovica, Odžaci, Beograd, Ruma, Bečej, Novi Sad. Organizacija, Gabor pozvao preko foruma i par telefonskih razgovora. Po pravilu nasmejana lica, razdragani glasovi, fenomenalni avioni,stalno je neko u vazduhu. A ljudi lete svaka čast.
Bio je praznik, bračni par Edelinski je takodje bio prisutan i tu je Julije sa drugarima modelarima proslavio svoj rodjendan



Već je uveliko suton zavladao ravnicom a nas nekoličina još uvek u najboljem raspoloženju sumiramo utiske. Nepotraja to dugo jer se iz neke potaje pojaviše rojevi komaraca a na Čenejskom aerodromu žive sasmo oni besni. Brzo pakovanje i razlaz. A beše to lep modelarski dan."

Na žalost, dan je brzo prošao i morali smo kući


Dosta fotografija imate na Facebook-u, u našoj grupi, u albumu:

RC Meetings - Cenej 2014.

I još po koji link, vezan za ovo druženje:

Relaxing Sunday On The Airfield - photo gallery:
https://www.youtube.com/watch?v=1hWNDqbnjE8

 
Relaxing Sunday On The Airfield - movie:
https://www.youtube.com/watch?v=8knDX5HTbaY

______________________________________________________________

2014.10.13. - Radionica


Znate da sam vam obećao da ću objaviti šta sam dobio u zamenu za model SU-31, od kolege Ištvana. Pa, evo:


Mislim da je svaki komentar suvišan. Ištvane, druže moj, hvala ti lepo!!!

Istog dana, kolega Ištvan je doneo model CAP 232 da namestimo težište, i da upalimo motor na modelu


______________________________________________________________

2014.10.19 - Čenej

Kad god mogu, iskoristim priliku i lepo vreme da odem na sportski aerodrom Čenej. I ovog vikenda mi se pridružili Ištvan, Karolj i Tamaš...
Već sa glavnog puta smo primetili da neko pegla nebo sa jedrilicom. Kad smo ušli na aerodrom, Slobodan je već leteo jedrilicu,


Julije je leteo Alpha Trener-a, a kasnije i Twin Star II. Vetar je bio mali jači, ali to nikome ne smeta. Ja sam nosio YAK-55 i EXTRA 260kojeg sam odmah i poleteo


Bio je tu i Bata, sa malim helikopterom Mini Titan, ali ga nije poleteo zbog jakog vetra. Sreli smo i čika Raleta, ali on je brzo otišao, već od prepodne je bio na aerodromu. Ištvan je leteo SU-31. Malo kasnije nam se pridružili Sale sa helikopterom, malim park flyer-om i Phantom XF, i Željko sa letećem krilom. Upoznali smo i Branka, ko je napravio model Charter od Robbe-a. Pošto je pomenuti gospodin još početnik u RC temi, Bata i ja smo mu pregledali model, i obratili mu pažnju šta sve još treba da uradi pre nego što uopšte pokuša da poleti model..
_____________________________________________________________

2014.10.29. - Radionica

Po vrlo povoljnoj ceni jupio sam Simulited LED Light System. Radi se o LED diodama povezanim sa jednim kontrolerom koji imitira svetla pravih aviona. Jedina mana je da su kablovi relativno kratki, u ovom slučaju mogu da se montiraju u model do 1000mm raspon krila. Po potrebi te kablove mogu i produžiti. Pa izvol'te pogledajte kako to funkcioniše

_______________________________________________________________

2014.11.05 - BMW xDRIVE EXPERIENCE - Fruška gora 2014.

Opet jedna saradnja sa Vrele Gume. Ovaj put, kako piše i u naslovu, išli smo na BMW xDRIVE EXPERIENCE koja je bila održana na Fruškoj gori


Konvoj xDRIVE BMW-a je krenuo iz Beograda, i prvo zaustavljanje im je bilo u Vinskoj kući Kovačević, kod Iriga, gde sam im se pridružio




Imali smo obezbeđen doručak u prelepom ambijentu restorana vinarije Kovačević


Nakon izvanrednog doručka i deserta...



... kao poklon svi prisutni su dobili po flašu vina 


Nakon doručka sledela je prezentacija xDRIVE sistema, koje nam je prikazan prvo preko projektora...


... a zatim i na terenu. Bilo je tu i asfalta i zemljanog puta, ali i šumskih puteva


O ponašanju ovih auta na terenu ne bih trošio reči, mene su ostavili bez daha,
ali ko poznaje BMW, tačno zna o čemu pričam. Kad god sam imao malo vremena, onda sam pravio po koju fotku o autima i o nama 



Negde na pola puta off road-a, zaustavili smo se na kafu u hotelu Aqua Spa u Vrdniku...


... a zatim smo nastavili do krajnje destinacije, do restorana Vidikovac u Starim Ledincima



Na žalost, dan je brzo prošao, pa samim tim i druženju sa ovim odličnim autima je došao kraj... 
U svakom slučaju, bilo je ovo još jedno odlično druženje u organizaciji Vrele Gume...
_____________________________________________________________

2014.11.16. - Radionica

Polako prestaje sezona letenja, ali ne i druženja. Kao i prethodnih vikenda, tako i ovog, pošto nismo mogli ići na letenje, družili smo se uz prijatnu kaficu u radionici

_______________________________________________________________

2014.11.23. - Snimanje u Bečeju

Snimanje u jednom od bečejskih mlinova. O zgradi nisam smeo da objavim fotografije, ali eto malo Bečejske panorame


______________________________________________________________________

2014.11.23. - Zalivno polje Bečej

Lep, sunčan, ali prilično hladan dan. Posle ručka, na nekih 8-9 stepeni Celziusovih, Tamaš, Karolj i ja izašli smo do Zalivnog polja... 


Od modela nosio sam Sky Hero, Rational i Swift2


Plan je bio da prvo oni vežbaju letenje preko trener kabla



Tamaš je već leteo ovako, na početku sezone, i svakako zaslužuje pohvalu od mene, jer uopšte nije zaboravio što je onda naučio, šta više, nije napravio ni jednu grešku. Karolj je konačno rešio da se isto oproba u letenju RC modela, i posle male teorije na licu mesta, vrlo dobro je izveo prve krugove. Pohvala ide i njemu.



Kako su se osećali pole obuke, fotografija ispod, priča za sebe 


Par reči i od njih:

Tamaš: "Izuzetno dobar osećaj upravljati sa RC modelom,naravno zasad uz pomoć iskusnog pilota kao što je Gabor.Kao RC pilot početnik, imam dobar utisak na ovaj hobi, dakle, preporučujem svakome"

Karolj: "Eto, da se i ja pohvalim, danas sam obavio svoj prvi RC let, i moram da priznam da sam veoma oduševljen, pored iskusnog Rc pilota instruktora koji me je nadzirao Gabor Lastovic "Flyer", kojem se ujedno i veoma zahvaljujem da jednom fantastičnom iskustvu, koji na prvi pogled se čini da je jednostavno, verujte mi , nimalo... bilo je fantastičnih oštrih pokreta poput kamikaza, gde je zastajao dah ....Let je obavljen na elektro pogonu, avionu tipa Sky Hero od Grapuner-a, veoma mi se sviđa model, jer je veoma upravljiv i stabilan .... fantastično iskustvo i preporučujem svima"

Još jednom proverio model Rational i došao je trenutak da ga  poletim 



Detaljan izveštaj o "maiden flight"-u pročitajte u ovoj temi

Ovaj put, za relax letenje cepao sam Swift2


______________________________________________________________

2014.12.20. - Radionica

I ove godine smo se okupili na sad već tradicionalnom Xmas meet-u, u radionici


_______________________________________________________________

2014.12.21. - Radionica

Dostavljen mi je model F4F Wildcat od firme Parkzone.


Šta će biti sa modelom, da li ću ga zadržati ili ću ga prodati, još ne znam. Detaljnije o modelu možete čitati u temi F4F Wildcat
______________________________________________________________

2014.12.21. - Radionica

Kolege Vladimir i Jovan iz RC Srbija, poslali su mali poklončić. Radi se o Nano Quadcopteru Cheerson CX-10


Detaljnije o multirototu pročitajte u temi CX-10 quadcopter

______________________________________________________________

2014.12.30. - Radionica

Predzadnjeg dana decembra, pao je još jedan dogovor na temu donacije našem timu. Ovaj put, u susret nam je izašao stari poznanik iz Novog Bečeja, vlasnik farbare "Ati", Atila

_______________________________________________________________

2014.12.31. - Rezime sezone 2014

Na žalost, ove sezone nije se ukazala prilika da napravim/napravimo jedno zadnje letenje "zatvaranje sezone 2014". Ili je vreme bila loša, ili sam ja imao neke obaveze pa nisam stigao do Zalivnog, ili Čeneja...

Kao i prethodne, i ove sezone sam zabeležio koliko puta su leteli modeli...
Iako ove sezone nisam se naleteo sa modelima aviona, nema razloga da se žalim. Sa video timom smo imali dosta posla, nadleteli smo par interesantnih lokacije, pravili smo spotove, reklame, ali o svemu tome možete čitati iznad, u ovoj temi, ili u temi Multirotor u akciji

Ali da se vratimo brojkama:
DJI F550 87; PhantomII 2; CX10 10; Swift2 4; YAK55 20; Sky Hero 9; SU-31 1; Kyosho Calmato 2; Extra260 13; Rational 2

==================================================================

===============================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése