Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2013. jan. 2.

Sezona 2013 - dnevnik dešavanja


2013.01.02. - Bečej

Na nekih 0 stepeni Celziusovih, otvorena je sezona 2013 na Zalivnom polju...

_______________________________________________________________

2013.01.10. - radionica

Okupili smo se u radionici radi proslave mog rođendana


"Pifu" i "Kuki" su bili kreativni, napravili su mi mali poklončić...



Osim dosta detalja, model je u letnom stanju, čak i težište mu je doterano kako treba!!! 
U međuvremenu Kristian se ponovio sa jednim Thunder Tiger 1/10 Audi TT Coupe-om, i njega smo pogledali, kao i našu Tamiya Vectru. Sa Vectrom smo napravili par krugova na ulici, po uličnoj rasveti 


_______________________________________________________________

2013.03.02. - radionica

U radnoj poseti mi je bio Andraš iz Debeljače... Tokom zime izradio je par modela od stirodura, pa je poneo po koju da ih pregledam i da ugradimo elektroniku

______________________________________________________________

2013.03.03. - Bečej

Letelo se danas na Zalivnom... 
Kristian i ja smo stigli oko 14h. Poneo sam Sky Hero i CAP580



Malo kasnije nam se pridružio i Piću sa elektro jedrilicom



Na model Sky Hero postavio sam i malu kamericu, ali na žalost nije bio dovoljno napunjen, pa posle dva minuta se ispraznio. Izvol'te snimak:


Napravio sam ukupno sedam letova, što znači da sam više nego zadovoljan sa drugim izlaskom ove sezone...

______________________________________________________________

2013.03.04. - radionica

Do radionice su stigla 4 modela na poporavak...



Ima tu dva modela aviona i dve jedrilice...
Radove na ovim modelima možete pratiti ovde.
______________________________________________________________

2013.03.15. - radionica

Od pre par dana imamo novog člana. Laslo "Rajker" je ovih dana uzeo daljinski i simulator radi vežbe letenja, a juče mu je stigao i prvi model, RICCS PUSHER STAR

______________________________________________________________

2013.04.02. - radionica

Nakon prodaje, model Hyperion JaK55SP 3D pofile je odleteo za Kovin kod Predraga


U mojoj floti je leteo sezone 2011., 2012. i početkom ove, 2013.-te
______________________________________________________________

2013.04.06. - Bečej

Danas se letelo sa malim modelima pored Tiskog keja. "Rajker" je imao "maiden flight" sa modelom Pusher Star, ali na žalost model nije napravio ni jedan ceo krug. Na terenu još bio 2x Pink Stick i Pinkfire...


_______________________________________________________________

2013.04.14. - Čenej

Na sportskom aerodromu Čenej na današnji dan je održana radna akcija-sređivanje modelarske piste i betonskog kruga... 
Umesto daljinskih, ovaj put par nas se pokupio sa potrebnim alatima


Prošle godine smo trebali uložiti više dana posla, jer taj krug prethodno nije bio čišćen 10 ili više godina. Ove godine je bilo malo lakše, i sve smo odradili u roku od dva sata



Posle radne akcije teren izgleda ovako



Treba da pohvalim kolegu Tamaša, @T-Boy-a ko je jedini došao samnom u ispomoć iz Bečeja!!!

_______________________________________________________________

2013.04.20. - Čenej

U subotu Tomi, Karči i ja, uputili smo se ka Čeneju. Vreme toplo, ali vetrovito...
Kad smo stigli, na aerodromu je bilo dosta prometno, padobranci su skakali



Malo kasnije nam se pridružio i Srđan iz S.Mitrovice


U početku ja sam leteo CAP 580, sa Extrom sa sačekao malo da se smiri vetar. U međuvremenu ju stigao Martin, čika Dule, Bojan, Mirče, Bane a malo kasnije i Sale. Od modela su leteli CAP580, Extra 260, Extra 300, Vuk, Miss Wind, F9F Panther i Saletovi helikopteri



Bane nas je iznenadio. Našem timu je poklonio jedan mali modelčić uz obavezu da ga popravimo, sredimo malo, kompletiramo i da ga na kraju i poletimo


Bane, hvala lepo!!! 
Ja sam se baš slatko naleteo... Sa CAP580 ispraznio sam 3 baterije, dok sa Extra 260 4 rezervoara. Nadam se sledećeg vikenda opet mogu otići do Čeneja i da letim...
_______________________________________________________________

2013.04.22. - radionica

Do radionice je stigla elektro jedrilica radi kompletiranja...



O radovima kao i o test letu možete pročitati ovde...
_______________________________________________________________

2013.04.27. - Čenej

Da, letelo se danas na Čenejskom aerodromu... Prvi smo stigli mi, Bečejci, Tamaš, Ištvan i ja 


Kao i prošle subote, i danas je duvao vetar, nekad poprečno iz pravca hangara, nekad se malo promenio, pa iz pravca Novog Sada... 


Kasnije nam se pridružio Sale sa helijem i quadrocopterom


Došao je i Miloš sa svojom lepšom polovinom

_______________________________________________________________

2013.04.28. - Bečej

Danas se letelo na Zalivnom, kraj Bečeja...


Imali smo gosta, Rolfa iz Mola. On je doneo MiG-29, Eurofighter Typhoon i tricopter






Ištvan je leteo F-22 Raptor, a ja Sky Hero, Spitfire i Stick


Doduše Sky Hero je više letela ćerkica nego ja... Na model Sky Hero nakačio sam i malu HD kameru



Sve u svemu, možemo zaključiti još jedan odličan letački vikend
_______________________________________________________________

2013.05.11. - Bečej

Iako je prognoza bila loša, par nas se našao na Zalivnom polju... Laci je leteo MiG-29 i to za pohvalu, vidi se da je puno veybao na simolatoru. Piću je leteo Calmato na kojem se malo oštetio motor prilikom sletanja i F-22 koji se isto malo oštetio... Ja sam izneo CAP580, SKY HERO, STICK i SPITFIRE. Osim CAP-a svi modeli su leteli. CAP je ostao u gepeku zbog velike trave na samoj pisti...

_______________________________________________________________

2013.05.18. - Čenej

Letelo se na Čenejskom sportskom aerodromu. Prvi smo stigli mi iz Bečeja, sa tri modela


Sa Sky Hero-m sam hteo napraviti snimak iz vazduha, ali pri prvom letu pojavila se neka tehnička greška na motoru, pa je model prizemljen. Sa Cap i sa Extrom sam napravio dosta letova


Kasnije nam se pridružio Slobodan i Stojan, oni su leteli jedrilicu...



... još malo kasnije Bata i na kraju Sale... Sale je odleteo svoj program, šteta što nisam stigao sa fotoaparatom da ga slikam. Sa rotorom prema dole, zamalo da kosi travu. Sale, svaka čast!!!  (res)
Bata je leteo Quest i kako je on rekao, posle tri godine je opet poleteo helikopter Frenzy



Pre nego što smo krenuli iz Bečeja, jako sam se dvoumio da li da idemo ili ne, duvao je prilično jak vetar. Želja za letenjem je bila velika, i nismo pogrešili što smo se uputili ka Čeneju...

A za kraj, video

_______________________________________________________________

2013.05.19. - radionica

U gostima nam bio Mirče sa porodicom. Posle druženja sledelo je pregled modela Stuka


Reči mentora su uvek dobrodošli...
_______________________________________________________________

2013.05.21. - Bečej

Uprkos dosta lošem vremenu, naši početnici su danas bili nestrpljivi  oo)) Tako mi izašli do Zalivnog... Ovaj put, ja bez modela, da ne kažem, osećao sam se kao šugav  lol 


Laslo je danas imao "maiden flight" sa Junior-om... Proverio sam model još jednom i sledelo je poletanje



I ja sam se dočepao modela na koji krug  :big smile Laslo je oduševljen modelom, mada kako on kaže, još treba da navikne na nju posle MiG-a.

Bilo je još jednog test leta, i to, sad već Kristianovog Pink Stick-a koji je nedavno popravljen. Naravno, model sam ja poleteo, a posle Kristian peglao nebo


Treći "maiden flight" je imao Ervin sa modelom F-22. Model isto lepo leti


Ištvan je cepao svog F-22 u svom stilu


Kiša nas je ipak oterala kući...
_______________________________________________________________

2013.06.01. - Beograd

Na sporstkom aerodromu 13.Maj u Beogradu održan je sad već tradicionalno RC okupljanje. Prognoza je bila jako loša, a i ujutru kad sam se probudio, padala je kiša. Plan je bio da krenemo u 8 sati, ali nismo znali šta da radimo. Poslao sam poruku Nikoli i Veljku sa pitanjem kakva je situacija, a odgovor sam dobio da je sve oK, možemo da idemo. Rolf iz Mola, Tamaš i ja iz Bečeja, uputili smo se ka Beogradu. Nadao sam se da kad pređemo most na Dunavu kod Beške, vreme će da bude malo bolji, ali ništa od toga. Celim putem, pa čak i kad smo stigli na aerodrom, padala je kiša. Negde oko 10.30 je prestala, i polako je počelo da se razvetrava. Ljudi su stizali, bilo je šta da se vidi od tenka, aviona, helikopetra do raznih multirotor-a 








Konstantno se letelo, vazdušni prostor ni jednom nije bio prazan. Domaćini su opet dali sve od sebe oko organizacije a to podrazumeva i ručak. Gile je napravio gulaš za 5*. Posle ručka malo smo se promuvali kroz hangar i posle sam napravio još po koji let sa modelom. 

Na kraju RC letenja imao sam priliku da letim na ultralakom avionu dvosedu Pioneer 200.






Pilot aviona je bio Vladimir, ko mi je na krstajućoj visini predao komande. Znači, da volim da letim na avionu, ni nije pitanje, ali sad posle ovoga, kad sam imao prilike da i ja pilotiram... Ne mogu da opišem, jedino znam, da HOĆU JOŠ!!! 



Malo sam snimio tokom leta, pa izvol'te:


Evo par podataka o ovom avionu: 

Motor ROTAX 912, snage 80 ks sa trokrakom elisom fiksnog koraka. Poseduje osnovne instrumente, GPS, i pogodan je za osnovnu i naprednu obuku
_______________________________________________________________

2013.06.02. - Čenej

Danas popodne svi Bečejski RC modelari bili su na Zalivnom polju...
Laslo "Rajker" i ja sa decom smo stigli prvi, kasnije nam se pridružio Tamaš, čika Đurika, Ervin, Ištvan i Kristian. Pošto je vreme bilo malo vetrovit, sa lepim kumulusima, od modela sam izneo jedrilicu Tango.  Laslo mi se vrlo brzo pridružio u potrazi za termikama



Sa Pink Stick sam napravio samo par krugova. Hteo sam da isprobam kamericu, ali nije bilo mesta na memorijskoj kartici, sve sam ispucao na letove sa Tango. Laslo je kasnije leteo i MiG29. U vazdušnom prostoru stalno se letelo neki model...
Čika Đurika je imao "maiden flight" sa elekro jedrilicom. Napravio je par letova bez ikakvih problema. Primećuje se stara škola i iskustvo, nema šta. 


Ervin i Ištvan su cepali F-22. Za Ištvana neću da kažem ništa, te letove treba videti  (res) Ervin je sve sigurniji i sigurniji u model, a to se vidi i na obrazu


I za kraj jedna slika, davno viđena. Ovoliko modela, RC pilota iz Bečeja, a du svi i leteli,je davno bilo na Zalivnom polju...


Evo jedan snimak iz vazduha. Kamerica je bila postavljena na elektro jedrilicu Tango. U nekim kadrovima se vidi i model Junior Plus, kojeg je leteo "Rajker". Sletanje u ruku... Treba malo vežbe i posle već lako ide 


Napravio sam jedan malo duži snimak, tu sam ubacio i po koju fotku kao i muziku:


_______________________________________________________________

2013.06.09. - Čenej

Sa ćerkicom i Karoljom uputili smo se ka Čeneju. Kad sam na forumu pročitao da je trava podšišana, nije bilo pitanje da li da odnesem model Graupner Quirli kojeg sam popravio pre par nedelja. Vetar je malo pirkao, ali ništa strasno. Naravno, prvo sam hteo da poletim Quirli, već sam bio jako nestrpljiv. Ipak, hteo sam da poletim model pre nego što ga isporučim Dejanu. Posle hiljaditog pregleda sledelo je poletanje


Na modelu točkovi su jako mali, ali pošto je trava bila idealno popkošena, nije bilo problema pri poletanju


Motor ne puca baš od snage, ali model i ovako lepo leti. Moram priznati, malo sam bio skeptičan ali verovao sam brojkama na wattmeter-u i nije bilo nikakvog nezgodnog ponašanja:



Da, sletanje nije za primer, ali ti točkovi su stvarno mali
Poneo sam i jedrilicu Tango, hteo sam da napravim po koji snimak iz vazduha. Na žalost snimak nije baš najbolji, ili sam pomerio poklopac sočiva, ili sočivo nije bio čist  :sljus



U međuvremenu je Amidža sleteo sa Storch-om i videli smo da su i Galeba izvukli  na stajanku


Dok su pripremali Galeba, malo smo pričali sa Amidžom i sa mehanićarom, čak je ćerkica i popela u kabinu


Kad je Amidža završio svoj program, ja sam nastavio sa letenjem Extre. U međuvremenu je stigao i Slobodan, koga sam zamolio da mi "proveri" figure prilikom letenja IMAC BASIC programa. On je bio među sudijama na takmičenju IMAC 2012 u Beogradu... Pa, imam šta da vežbam...



Maiden flight, jedrenje, IMAC program. Još jedno odlično popodne na čenejskom aerodromu


Na kraju dana je stigao i jedan ultralaki avion, a dva An-2 su odletele na prskanje


_______________________________________________________________

2013.06.15. - Čenej

Slobodan, Sale, Mirče, Golub, Jole i ja... Slobodan i ja smo prvo peglali jedrilice...



... a posle smo poleteli "motornjake"



_______________________________________________________________

2013.06.16. - Bečej

U prepodnevnim satovima izašao sam do Tiskog keja da snimim malo iz vazduha. Kamericu sam postavio na elektro jedrilicu Tango. Još moram malo doštelovati kameru, gornja trećina slike je malo mutna. Pa, izvol'te, uživajte:

_______________________________________________________________

2013.06.29. - Čenej

Letelo se i danas na Čeneju... Inače danas je bio održan i Balkan Mini susret automobila. Oni su bili ispred hangara, tako da nisu nam smetali


Kad sam stigao, Neša je već sastavljao jedrilicu kojeg je ubrzo i poleteo


Ja sam leteo Extru. Pet startova sam napravio sa njim, a kasnije i sa CAP 580 sam ispraznio 3 baterije



_______________________________________________________________

2013.07.06. - Bečej

Pošto ovog vikenda na Čeneju ne može da se leti, izašao sam do Zalivnog... Poneo sam samo jedrilicu Tango i Stick...


... a društvo mi je pravio kolega Tamaš.
Sa jedrilicom sam hteo da snimim malo iz vazduha, što sam i uspeo, ali moram još malo doštelovati kameru... 


Postavio sam kamericu i na model Stick



Jak vetar i kiša nas je ipak oterao kući...

_______________________________________________________________

2013.07.13. - Bečej

Letelo se na Zalivnom... Duvao je malo jači vetar, ali to nam nije smetao... U gostima su nam bili čika Rale i njegova lepša polovina, Neda


Od Bečejaca bili su Ištvan, Kristian sa drugarom, čika Đurika, Ervin i naravno, ja



Kasnije nam se pridružio Tamaš i Laslo. 
Posle letenja čika Rale i Neda su došli do mene, da nastavimo priču i da pogledaju kako napreduje model Ju-87 Stuka
_______________________________________________________________

2013.07.20. - Čenej

Letelo se i danas na Čenejskom aerodromu. Rolf i ja smo stigli prvi. Modelarska pista friško pokošena, vetar je duvao baš u pravcu piste, prema Novom Sadu... 

Rolf je leteo tricopter, a ja prvo CAP, a posle Extru... 
Na model CAP 580 namontirao sam malu kamericu





Malo kasnije nam se pridružio Jole sa Rhapsody , a zatim i Mirče sa Hellcat



Kad sam treći put poleteo Extru, posle nekih 5-6 min letenja motor je promenio zvuk. Nisam puno oklevao, sledelo je sletanje. Popustili su šrafovi od auspuha:sljus 


 

Nisam hteo na terenu da ga vraćam ali bilo mi je i dovoljno letenja za ovaj put. 


Na samom kraju dana, Mirče mi je uručio planove, short kit, kapotaž, poklopac kabine i spiner od FW-190


_______________________________________________________________

2013.07.28. - Kraljevo

Na sportskom aerodromu Brege kod Kraljeva održan je 
RC SKUP KRALJEVO - KVARC 2013.

Iz našeg tima iako smo imali oko 270km u jednom pravcu, išli smo Rolf i ja. On je nosio tricopter, a ja Extra 260


Aerodrom je jako lepo sređen, kao i poletna sletna pista. Između hangara u klubskih prostorija ima kao jedna mala borova šumica tako da nasprem visoke temperature nije nam bilo toplo. Pošto je bilo dosta gledalaca, modele smo poređali iza trake, da bi ih posetioci bolje videli


Domaćinima svaka čast za organizaciju, za gostoprimstvo a i ručak je bio izvanredan. 
Na platou ispred hangara bili su poređene letelice, ali mogli smo i u hangar da uđemo






Tu je bio i helikoper Bell 212 Huey kojeg koristi žandarmerija.


Pre nego što je odleteo, pilot nam je pokazao mogućnosti ovog helikoptera.


Tokom dana smo otišli do privatne fabrike ultralakih aviona


Unutra nismo smeli da koristimo fotoaparate, tako da tih slika nemam...
Kad smo se vratili na aerodrom, imao sam prilike da poletim hexacopter


Model me je oduševio kako leti


Sa Extra 260 sam ispraznio četri rezervoara, što je bilo sasvim dovoljno


Kao i uvek, i na ovom susretu smo se dobro proveli, pričali smo sa već poznatim kolegama, ali upoznali smo i nove modelare. Domaćini su obećali da će pokušati da ovakav RC susret naprave svake godine a mi se iskreno nadamo tome...

Za kraj, mali prilog iz lokalnog TV-a:



______________________________________________________________

2013.08.10. - Bečej

Danas, do radionice su došli Dejan i Slobodan iz Pančeva i Andraš iz Debeljače. Doneli su par modela na pregled, na štelovanje. Andraš je doneo SU-37 samogradnju


Dejan je doneo P-51 Mustang-a, isto samogradnja. Na modelu ima još dpsta da se radi, ali biće sve to dobro na kraju


Slobodan je doneo jedrilicu Graupner Junior. Sastavili smo ga, proverili smo sve oko elektronike kao i težište modela. SU i Junior je trebalo da ima "maiden flight", ali džabe smo sačekali predveče, vetar se nije smirio. Na Junior-u smo proverili i domet, i sad je već u svakom pogledu spreman za letenje. 


U radionici, a i na terenu nam se pridružio i Laslo. Laslo je leteo Eurofighter a ja sam izneo Stick


Na žalost sumrak je brzo stigao i svi smo krenuli svojim kućama...

_______________________________________________________________

2013.08.17. - Čenej

Danas letelo se na Čenejskom sportskom aerodromu...
Ištvan je doneo elektro jedrilicu i Kyosho Calmato, a ja, kao i uobičajno, Extru i CAP... Sve je krenulo kako treba... Sa CAP sam ispraznio jednu bateriju, čisto da malo razdrmam prste, a posle je sledelo Exrtra. Leteo sam ga u sedmom minutu kad se opet promenio zvuk motora. Spustio sam ga malo niže i bliže, vidim da auspuh opet popustio  :sljus Sledelo je sletanje i hteo sam da ga rešim na terenu, ali negde je otpao zaptivač, tako da na terenu ipak nije bilo opravke.

U međuvremenu je stigao i Mirče...


... sastavio je model je sledelo je poletanje. U međuvremenu su stigli Jole sa Rhapsody, Bata doneo je model Quest, čika Dule i Bojan, Su-31 i "vuk", kao i Julije sa trener modelom




Čika Duletu svaka čast koliko dobro leti SU-31


Na kraju je stigao i Miroslav "Oko". Da, posle ne znam koliko vremena i on je izašao ali bez modela... Nabrajao mi je neke razloge, ali... Bolje da ne cimamo temu  (___)

Ovaj letački dan je bilo... ne znam, ali svakog je pratio po neki baksuz... Na Extri popustio auspuh, Ištvanu na motoru Calmata pao magnet, na sreću motor se nije rascvetao, Mirče imao neke probleme oko šrafova za krilo Thunderbolta, Joletu popustio šraf od servoa....
Na žalost, zbog nekih obaveza, morali smo ranije da krenemo kući. Druženje, društvo odlično, kao i uvek  
(<--)   
_______________________________________________________________

2013.09.02. - radionica

Do radionice je stigao AIRCRAFT NAVIGATION LAMP SET. Sastavio sam ga radi testiranja, pa evo kako to funkcioniše:

_______________________________________________________________

2013.09.07. - Čenej

Da, da, letelo se, vežbalo se na Čeneju :mhm . Iz Bečeja Tamaš, ćerkica i ja smo stigli prvi, kasnije nam se pridružio Englez i Slobodan.


Kako se vidi i na slici, ja sam nosio Extru i CAP. Englez je doneo dva Zagi-ja, ali sa oba modela je imao problema


U oba slučaja je preforsirao brzine modela, u oba slučaja model je dobio jak flater, baterija je ispala pa pad modela je bio neizbežan. Slobodan je leteo elektro jedrilicu


Ja sam prvo ispraznio dve baterije u CAP 580-u, a kasnije sam leteo, vežbao sa Extra 260



Inače auspuh na Extri je funkcionisao vrlo dobro, nadam se da je od sad rešen problem oko fiksiranja, popuštanja šrafova . Na kraju dana sa CAP sam napravio i on-board snimak



Prvi smo stigli, zadnji smo otišli. Dok smo sve spakovali sunce se već spustio na horizont


_______________________________________________________________

08.09.2013. - Bečej

Letelo se na Zalivnom... Ćerkica, ja, a kasnije nam se pridružio i kolega Tamaš "T-Boy"
Razlog izlaska je bilo da isprobam jedrilicu od JP MODELS, o kom modelu možete čitati na sredini ove teme



"maiden flight" obavljen je bez ikakvih problema naravno. O detaljima isto možete pročitati na sredini ove teme

Od modela izneli smo i Pink Stick, na kojem su vežbali letenje ćerkica i Tamaš




Uz malu asisentiju u početku, vrlo lepo su leteli model, bez ijedne greške.
_______________________________________________________________

2013.09.21. - Čenej

Danas smo bii na Čeneju... Razlog posete ovaj put nije bilo letenje već smo obišli učesnike AIR SHOW NOVI SAD-a. Boga mi, bilo je šta da se vidi. Šteta što smo stigli malo kasno, a i padala je neka liša pa svi avioni su već bili smešteni u hangar, ali i ovako je moglo dosta toga da se vidi...

_______________________________________________________________

2013.09.22. - Bečej

U nedelju, letelo se na Zalivnom polju. Od modela, Pink Stick, Sky Hero i nova ptica u floti, leteće krilo Swift2


Već sam bio nestrpljiv u vezi modela Swift2, jedva sam čekao da ga poletim. Inače model sam dobio uz model JaK55SP koji je pre neki dan preleteo iz Banetove flote iz Novog Sad u moju flotu. 
Nakon što sam ga sastavio, sledelo je ono...


... bacanje iz ruku, dodavanje gasa, pa teoretski treba da bude sve oK...
Prvi put ga nisam bacio dovoljno jako, pa spustio se pre nego što sam stigao sa prstom do daljinskog, a posle već... Ali izvol'te snimak:


Šteta što su baterije bile u "storage" modu, pa sam imao par minuta leta samo. Model leti jaaaako lepo, čak i po vetru


Kasnije je ćerkica letela model Sky Hero i Pink Stick, uz moju malu asistenciju normalno


_______________________________________________________________

2013.09.28. - Čenej

Izveštaj u par rečenica o današnjem druženju na Čeneju...
Kad sam stigao sa ćerkicom, čika Rale, Neša i Englez su već peglali nebo



Prvo sam poleteo Extru i ispraznio sam jedan rezervoar


Sledelo je "air combat", Nešo i ja smo poleteli...



...pa i Englez...


Vijali smo se po pravilu, kad u petom minutu Englezov Zagi udari u mog Sticka, što se i prepolovio... Kad sam prišao, pa...  (___) 



Za mene najvažniji momenat je tek sledelo, da poletim YAK55 SP


Model odlično leti, prvi krugovi su bili malo neobični ali vrlo brzo sam navikao na njega




Neša je po fabričkim planovima napravio jedan poznati model od firme Graupner, Chico


Model odlično leti, ali što je još interesantno, to je da ovaj model potiče iz 1977 god. U to vreme ih je radio i firma Graupner.
Još jedno interesantno i odlično druženje, šteta što smo svi morali da krenemo kući

_______________________________________________________________

2013.10.05. - Beograd

Na sportskom aerodromu 13 Maj - Zemun polje - Beograd, održan je četvrti po redu takmičenje u preciznom letetenju po IMAC 2013 programu

Detaljan izveštaj o takmičenju možete pročitati ovde  

_______________________________________________________

2013.10.12. Čenej

Vreme prelepo, društvo kao i uvek... Priči, zezanju, nikad kraja... 
Letelo se od 14h pa sve dok nije pao mrak. Imao sam prilike da upoznam predsednika i trojicu modelara i Senćanskog modelarskog kluba



Osim Senćanina, iz Novog Sada su bili Mirče, Bane, Miroslav, Golub, čika Dule, Bojan, Julije, Bata. Iz Bečeja, poznata ekipa, Tamaš, ćerkica i ja. Od modela nosio sam Extra 260 i JaK55SP

Kolega, John "Englez", nije imao sreće. Od četri modela tri je uspeo da posadi


Na žalost, mrak je brzo došao, a i neki ružni oblaci su nas prekrili...

_______________________________________________________________

2013.10.16. - Blog

Od današnjeg dana, logo RC TEAM FLYING BANDITS nakačen je i na web site www.rcsrbija.rs   

______________________________________________________________

2013.10.19. Čenej

Letelo se i u subotu. Dobra ekipa, druženje... Bata sa lepšom polovinom i unucima, Julije, Mirče, Slobodan sa kolegom i mi iz Bečeja


Bata leteo Spree M36, a kasnije elekto helikopter. Julije leteo elektro trenera, Mirče Hellcat-a a ja Extra 260, Jak55 i Eagle 2


Da, i Carl Goldbergov Eagle 2 je vinuo na nebo... O ovom modelu možete čitati ovde 




što je uspešno obavljen.
Iako je model ispao malo teži, 4S elektro konfiguracija ga lepo nosi. Ponašanje modela je kako se može očekivati od jednog trener modela. Nije preterano brz, ali i na malim brzinama ostaje stabilan i lepo upravljiv. Detaljnije o modelu u svojoj temi. Evo i snimka o prvim letovima modela:


_______________________________________________________________

2013.10.26. Čenej

Sa porodicom smo trebali da idemo za Novi Sad, pa rekoh ako već prolazimo pored Čeneja, neću proći tek samo tako... Vreme prelepo, bez trunka vetra... Od modela samo JaK55


Kad smo stigli, Golub i Mirče su već bili tamo...


Kako to obično bude, neko leti, ostali pričaju... Čak je došlo i do neke trgovine izmeđui Goluba i mene, ali o tome ću pisati tek kad dođe vreme 


Posle 5 ispražnjenih baterija nastavili smo put prema Novom Sadu
_______________________________________________________________

2013.10.27. - Zalivno polje Bečej

Danas sam već rano jutro izašao do zalivnog...



Razlog toga, da napravimo po koji snimak o modelima jer je RTV napravio prilog o modelarstvu.
_______________________________________________________________

2013.10.29. - Radionica

Par članova našeg tima se pokupio u radinici radi snimanja kratkog priloga o modelarstvu za RTV. Zbog ovog priloga sam u nedelju rano jutro cepao modele nad Zalivnom.



______________________________________________________________

2013.11.02. - Novi Sad

Model CAP 580 je odleteo iz hangara, a umesto njega je doleteo poluizrađen model P-51 Mustang


_______________________________________________________________

2013.11.11. - Radionica

Kolega Balaž napravio crtež, karikaturu o meni  

Odlično izgleda!!! 

_______________________________________________________

2013.12.22. - Radionica

Negde u popodnevnim časovima okupili smo se u radionici radi sad već tradicionalnog Božićnog druženja... Kao to obično biva, priči, zezanju nije bilo kraja

______________________________________________________________

2013.12.29. - Zalivno polje

Prošle nedelje kad smo u radionici pravili Božićno druženje nismo ni slutili da ćemo imati još prilike da i na livadi zatvorimo sezonu 2013
Iskreno, ove sezone sam dosta malo puta bio na Zalivnom, ali današnji dan nisam propustio. Skoro pa vetra nije ni bilo, a temperatura neverovathin 15 stepeni Celziusovih... Od članova, "Rajker", "Kuki", "RedbeardedK" i ja sa porodicom... 


Kad smo stigli zmajari su već bili tamo, šlepali i leteli su bezmotornog zmaja



"Kuki" je peglao Stick, "Rajker" je leteo Radian pro, a kasnije modifikovanog F-22, a ja JaK55, pa sa Stick sam napravio "maiden flight" posle popravke, i cepao sam Swift 2




Nakon dotrimovanja Stick-a, model sam i zvanično predao ćerkici, ja nemam namere više leteti stim modelom. Naravno, sledelo je malo obuke RC letenja



Na žalost, kao i uvek, sunce je vrlo brzo nestajao, pa smo svi morali kući...


Sa ovim lepim danom, sezona 2013. je zatvorena. 

Kolega Karolj "RedbeardedK" i Laslo "Rajker" napravili su i snimke, pa izvol'te:


Cela sezona u par fotografija:


A za kraj teme, rezime o sezoni...
Ove sezone ukupno 30-tak puta sam bio na letenju. Od takmičenja, bio sam u Beogradu na IMAC 2013. 
Od skupova isto smo bili u Beogradu, Kraljevu, i dosta puta i na Čeneju. 
Od modela dosta toga se leletelo: 
Spitfire 10; Jak55 Hyperion 3; Sky Hero 11; Cap 580 18; Stick 15; Extra 260 46; Tango F5J 8; JP models 1; Swift2 5; Jak55SP 16; Quirli 2 ...

Da li je dovoljni ili nije?! Meni jeste, pošto dosta vremena sam proveo i u radionici, radeći na modelima. U svakom slučaju, zadovoljan sam sa RC sezonom 2013. 

===============================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése